søndag 7. desember 2014

Vestetrøbbel

Opprinnelig datert 16.04.2014


Nå blir jeg snart sprø av denne vesten! Jeg hadde sydd sammen på skuldrene og var i gang med å plukke opp masker foran da jeg oppdaget en feil på det ene forstykket. Skrik!

Mønsteret skal danne striper oppover, men på et tidspunkt har jeg blingset slik at stripene er blitt forskjøvet en maske til høyre. Ser du?
Hadde det enda vært bare ett sted, men nei, jeg har dessverre vært konsekvent på hele raden...





Jeg vurderte en liten stund (veldig liten) å la det være, men kom ganske raskt frem til at jeg ikke ville greid å gi fra meg noe jeg visste det var feil på. Så da var det bare én ting å gjøre da...

Jeg hadde ikke ork til å fortsette på vesten akkurat da, så i mellomtiden har jeg strikket sokker. Nok et par Broken Seed Stitch, disse i Fabel og sokkegarn fra Tiger.





Jaja, med noen dager fri får jeg kanskje nok strikketid til å gjøre forstykket ferdig igjen. Hvis jeg ikke strikker sokker da...


GOD PÅSKE! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord, jeg setter stor pris på alle kommentarer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...